vineri, 5 septembrie 2008

Fisher - I will love you

”Till my body is dust, till my soul is no more, I will love you”...

Cât de nedrept este să primești fericirea, să o pipăi, să o simți înflorind în tine, pentru ca apoi să trăiești dimineața în care nimicul e tot ce-ți rămâne. Gol - un gol luând forma lui. Și te-ntrebi de ce ți-a fost dat să guști din nebunia fericirii, dacă atât de repede și de brutal ți se ia înapoi.

Până când trupul meu se va risipi în vânt, și sufletul meu se va stinge. N-o vei ști niciodată, n-am să-ți spun niciodată.. mi-s grele lacrimile, și amar sângele care-mi leagă inima de-a ta. Cum să mă îndepărtez? Nu vezi oare că lăuntrul meu e plin de tine? O atingere, urma palmei tale pe umerii mei, vârfurile degetelor mele atingându-le pe-ale tale, buzele-ți tandre sărutându-mi gâtul, și-apoi sorbindu-mi de pe buze suflarea întreagă.. voi continua să fiu a ta, till my body is dust

Niciun comentariu: